Fremtidsrettede ledere gjør virksomheten klar for disruptive endringer og raskt skalerende vekst i AI-æraen. Hvilke praktiske strategier gjør dere mer effektive, smidige og bærekraftige? Få innspill til og utforsk:
• Hvordan eksponentielt tempo og forretningsmodeller krever annerledes mindset, ledelse og måte å jobbe på – og gjør enorm vekst mulig.
• Hvordan organisasjonens struktur kan transformeres til å redusere byråkrati, bli raskt skalerbar - og mer tilpasningsdyktig.
• Hvordan fremtidsrettet lederskap styrker mennesker - for å bedre takle kompleksitet, teamarbeid, og raske endringer.
Bestill boken på Hegnar Medias bokforlag - or in English at Amazon.
"Endelig en bok som fokuserer på at det er mennesker og organisasjoner som skal gjøre de viktige valgene, endringene, og beslutningene. Min erfaring at for å få det til må hele organisasjonen være samkjørt. Efwa Hagström viser hva som skal til for å komme dit."
"I denne boken har Efwa Hagström samlet forskning og erfaring fra mange års arbeid med organisasjonsutvikling, og boken fremstår nærmest som en oppskriftsbok som du kan velge i for å optimalisere din egen organisasjons oppførsel."
"Jeg anbefaler denne boken på det sterkeste. Tiden er inne for å tenke raskt og nytt på en effektiv måte. Denne boken er et viktig og relevant bidrag til ledelse i en digital tid med høy forandringshastighet. "
"Denne boken gir deg en plattform for å starte diskusjonene og forbedre måten dere jobber på. En must-read for oss alle som setter pris på inspirasjon om hvordan vi kan strukturere virksomheten - og engasjere mennesker, så vi mestrer de store mulighetene fremover."
SLOW MAP - forventningsavklaring
Smarte ledere forstår hvor viktig det er å saktne farten i visse situasjoner for å unngå, dobbeltarbeid og misforståelser - og styrke engasjement. Slow Map hjelper deg å stille gode spørsmål og avklare forventninger rundt prosjekter, endringer, og oppgaver - og er til stor hjelp når du skal delegere. Investere tid og gå gjennom spørsmålene. Du får garantert den tiden tilbake. Og et bedre resultat.
Akkurat som i Covid-19-krisen kan du få folk med også i andre type endringer. Hadde ikke det vært en lettelse? Det er jo den menneskelige delen i endring som er mest krevende. Hva du får:
Margrete Eiken, Quality manager, NOAH
Please fill this out (we dislike spam too)
100% fullført